Blog

Blog

Co wpływa na pozycję strony w Google?

Chyba każdy, kto prowadzi jakiś biznes w sieci, albo ma przynajmniej swoją stronę internetową marzy, by być jak najwyżej w rankingach Google'a. W czasach, gdy potencjalni klienci szukają najczęściej informacji o usługach i produktach właśnie przez wyszukiwarki, pozycja witryny może przesądzać o sukcesach firm, a nawet o ich przetrwaniu. Co ma zatem wpływ na to, jak Google pozycjonuje witryny? Nie zawsze wiadomo, w końcu firma z Mountain View jest dość tajemnicza, a jej algorytmy dość często się zmieniają. Niemniej można wskazać na wiele czynników, które mają wpływ na pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach.

Czytaj całość

Jak poprawnie pisać artykuły?

Coraz więcej specjalistów od pozycjonowania w internecie czy marketingu uważa, że najlepszą metodą do osiągnięcia sukcesu w sieci jest oferowanie potencjalnym klientom dobrej treści. Jeśli zaciekawimy, a nawet zafascynujemy potencjalnego klienta, to jest większa szansa, że zdecyduje się na nasze produkty czy usługi, a potem do nas wróci. O czym więc pamiętać, pisząc artykuły internetowe?

Czytaj całość

Czym właściwie jest content marketing?

Jednym słowem, content marketing jest strategią, która zaleca dostarczać klientowi treści o jak najwyższej jakości. Niegdyś marki aby się promować atakowały po prostu potencjalnych klientów reklamami czy ewentualnie jakimiś akcjami sprzedażowymi. Jednak w pewnym momencie mieliśmy do czynienia z tak olbrzymim przesytem reklam, że przestała ona skutecznie działać. 

Czytaj całość

Przydatne pojęcia w branży pozycjonerskiej

Branża SEO posługuje się bardzo specyficznym językiem. Wiele pojęć będzie zupełnie niezrozumiałych dla ludzi niezwiązanych z pozycjonowaniem. Mało tego, nawet ludzie stawiający pierwsze czy nawet kolejne kroki, często nie znają bardzo często wykorzystywanych pojęć. Które słowa i zwroty trzeba zatem bezwzględnie znać, a które znać po prostu warto?

Czytaj całość

Jak dobrać strategię w content marketingu?

Content marketing czyli marketing treści, to w dużym uogólnieniu pozyskiwanie klientów poprzez treści skierowane do wyznaczonej grupy odbiorców. Odpowiednia strategia zaczyna się więc na tych dwóch filarach czyli treści oraz odbiorcy. Wokół tych elementów kręci się strategia każdej kampanii content marketingowej. Rozpoczynając działania w sieci musimy skupić się przede wszystkim na tym, co chcemy osiągnąć poprzez ten typ reklamy.

Czytaj całość

© Black Hood Press